ایران حادثه

ساخت وبلاگ

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف ۱۹ تن مواد مخدر در این استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش ایرنا سردار بهمن امیری مقدم روز پنجشنبه در نخستین جشنواره استانی طراحی پوستر با موضوع پیام های تصویری پیشگیری اولیه از اعتیاد در مشهد افزود: همچنین اخیرا باندی از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر در استان متلاشی و دو تن مواد از آنان کشف شد.
وی بیان کرد: برخی از توزیع کنندگان مواد مخدر از نزدیکان خود، از بچه کوچک گرفته تا همسرشان را برای انتقال و توزیع مواد مخدر به کار می گیرند و جاسازی های عجیبی برای مواد مخدر دارند.
وی با اشاره به اهمیت آگاهی رسانی به جوانان در مورد مصرف مواد مخدر صنعتی گفت: آگاهی رسانی به این قشر در قالب هنر می تواند بسیار تاثیرگذار باشد و آسیب اجتماعی می تواند در قالب هنر به نحوی منعکس شود که بازتاب آن پیشگیری باشد.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: امروز تکلیف ماست که از همه بضاعت های هنری، فرهنگی و اجتماعی خود برای پیشگیری از اعتیاد بهره گیریم.
وی اظهار کرد: امروز هنرمندان باید خانواده ها را به گونه ای آماده کنند که به فرزندانشان ‘نه گفتن’ را بیاموزند تا افراد دیگر از این فرصت استفاده نکنند.
سردار امیری مقدم افزود: آگاهی به جوانان نسبت به باورهای غلطی که از مصرف برخی داروها دارند از سوی هنرمندان می تواند اقدام مهمی برای پیشگیری از اعتیاد و مصرف مواد مخدر صنعتی و روان گردانها باشد.
وی با اشاره به تلاش نیروی انتظامی برای مبارزه با مواد مخدر گفت: این نهاد تاکنون سه هزار و ۷۰۰ شهید و ۱۲ هزار جانباز در این حوزه داده است و برای ادامه مبارزه با مواد مخدر نیازمند همکاری همه نهادها، دستگاه های اجرایی و مردم است.

- - , .

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 195 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 23:45

جلال پوران فرد عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت ۱۱ و ۵۰ دقیقه ظهر امروز یک مورد مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن به مرکز پیام ۱۱۵ یاسوج اطلاع داده شد.
وی بیان کرد: یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ یاسوج به محل حادثه واقع در منطقه بنسنجان شهر یاسوج اعزام شد.
پوران فرد اظهار کرد: در این حادثه پدر خانواده با ۲۷ سال سن در صحنه فوت کرد، همسر ۲۲ ساله وی با سطح هوشیاری پایین به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شد و نوزاد درون شکم مادر نیز جان باخت.
مادر این نوزاد هم اکنون در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در حال مداواست.

- - , .

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 204 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 23:45

واژگونی یکدستگاه اتوبوس حامل کارکنان سایپا کاشان در جاده کاشان – بادرود نطنز ۱۰ مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش ایرنا، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کاشان به ایرنا گفت: این حادثه عصر روز پنجشنبه در جاده کاشان – بادرود نطنز در استان اصفهان رخ داد که در این حادثه ۱۰ نفر مصدوم شدند.
سیدمحمدحسین مکی افزود: ۱۰ مصدوم این حادثه از نواحی اندام ها و تنه مصدوم شدند که بلافاصله چهار کد عملیاتی اورژانس با ۸ نفر از کارشناسان فوریت های پزشکی در صحنه حاضر شده و پس از انجام اقدام های حیاتی و با ثبات سازی، بیماران را تحت تدابیر پزشکی و بصورت ایمن به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل کردند.
وی گفت: ۳ دستگاه آمبولانس از شرکت های همجوار نیز در انتقال مصدومان با حال عمومی بهتر با EOC دانشگاه علوم پزشکی کاشان همراهی کردند.
شاهدان عینی حادثه، اتوبوس شرکت واحد واژگون شده را مربوط به شرکت سایپا کاشان عنوان کردند که در حال جابجایی کارکنان این شرکت به مقصد بادرود و خالدآباد بود که دچار این حادثه شد.

- - , .

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 165 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 23:45

به گزارش اخبار استانهای خبرگزاری صدا و سیما ، رییس پلیس راه گیلان گفت : در سانحه رانندگی که امروز بر اثر برخورد ۲ موتورسیکلت با یک دستگاه کامیون در رحیم آباد رودسر اتفاق افتاد ، زن ۵۰ ساله ای که سرنشین یکی از موتور سیکلت ها بود ، جان خود را از دست داد.
سرهنگ  رستگار افزود : راکبان این ۲ موتورسیکلت هم مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.
وی رعایت نکردن حق تقدم از سوی یکی از راکبان موتورسیکلت را علت این حادثه رانندگی اعلام کرد.
موتورسواران و عابران پیاده ، بیشترین  تلفات تصادفات رانندگی درگیلان هستند.

- - , .

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 277 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 22:27

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س)، با اشاره به دفن ۳۴ هزار نفر در بهشت زهرا(س) از ابتدای سال جاری گفت: منطقه ۴ پیشتاز تعداد فوتی های پایتخت بوده است.

اکبر توکلی افزود: از ابتدای امسال تا ۲۸ بهمن ماه، در مجموع ۴۹ هزار و ۸۸۵ نفر در تهران فوت شده‌اند که از این میزان ۱۳۶۱ نفر سهم نوزدان، ۲۸ هزار و ۸۸۵ نفر سهم مردان و ۱۹ هزار و ۶۳۹ نفر سهم زنان بوده است.

وی افزود: در میان مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران، منطقه ۴ با ۲ هزارو ۷۵۱ فوتی بیشترین آمار فوت‌شدگان و منطقه ۲۱ با ۳۴۱ فوتی، کمترین آمار فوت‌شدگان شهر تهران را دارا هستند.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) گفت: در سال جاری ۵۷ نوزاد، ۲ هزار و ۷۱۵ مرد و ۲ هزار و ۱۲۱ زن بر اثر ایست قلبی در تهران فوت کرده‌اند که بیشترین تعداد فوتی های تهران را به خود اختصاص داده است، همچنین بیماری‌ میکروسفالی با فوت یک مرد، کمترین علت فوت شهروندان تهرانی بوده است.

توکلی با بیان این که در میان آمار فوت‌شدگان شهر تهران، ۲۹۳ نفر در رنج سنی ۹-۵ سال و ۲۷ هزار و ۷۶۷ نفر در رنج بالای ۶۵ سال قرار دارند، گفت: از مجموع ۴۹ هزار و ۸۸۵ نفر از شهروندان تهرانی، ۱۵ هزار و ۸۷۴ نفر خارج از بهشت‌زهرا (س) و ۳۴ هزار و ۱۱ نفر در داخل بهشت زهرا(س) تهران دفن شده‌اند.

- - , .

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 164 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 22:27

خبرگزاری مهر: کارگر جوان افغان که به خاطر پاشیده شدن چند قطره آب بر رویش کارگر افغانستانی دیگری را به قتل رسانده بود با وجود فرار به زابل توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

ساعت ۱۵ پنجم آبان ماه سال جاری، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک فقره درگیری منجر به جنایت به کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس اعلام شد.

با حضور مأموران کلانتری در محل اعلام شده واقع در یک ساختمان نیمه ساز و انجام بررسی اولیه مشخص شد که جوانی افغانستانی به نام «جعفر.م» ( ۱۸ ساله ) که در این ساختمان به عنوان کارگر ساختمانی مشغول به کار بوده، مورد اصابت جسم تیز ( چاقو ) از ناحیه قفسه سینه قرار گرفته و به علت اصابت ضربه به ناحیه حساس فوت کرده است.

پرونده در اداره دهم ویژه قتل

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «قتل عمـد» و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران ( ناحیه ۲۷ تهران )، پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

تحقیقات میدانی

با حضور کارآگاهان اداره دهم در محل جنایت و انجام بررسی‌ها مشخص شد که در محل جنایت تعدادی کارگر تبعه افغانستان مشغول به کار بوده و مقتول و قاتلِ متواری شده از محل جنایت به نام «عیسی.ش» ( ۲۲ ساله ) نیز از کارگران ساختمانی هستند.

برابر اظهارات شاهدان صحنه جنایت ( کارگران افاغنه ساختمان )، مقتول پیش از وقوع درگیری منجر به جنایت در حال آب دادن دیوارهای سیمانی ساختمان بوده که به شوخی مقداری آب را بر روی سایر کارگران از جمله عیسی که در طبقه پایین مشغول به کار بودند، پاشیده و همین موضوع باعث اعتراض عیسی و در ادامه درگیری لفظی مابین آن دو با یکدیگر می‌شود. در ادامه عیسی از طبقه پائین به طبقه بالا مراجعه و با چاقو یک ضربه به قفسه سینه جعفر زده و سریعا از محل متواری می‌شود.

دستگیری متهم

با توجه به متواری شدن و بلامکان بودن متهم، اقدامات پلیسی جهت دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت، در ادامه و با انجام اقدامات پلیسی، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اطلاع پیدا کردند که متهم پس از متواری شدن از تهران، به استان سیستان و بلوچستان – شهر زابل متواری شده و در یک مغازه سوپرمارکتی به عنوان کارگر مشغول بکار شده است.

با شناسایی مخفیگاه متهم در شهر زابل، هماهنگی‌های لازم قضایی انجام و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با اخذ نیابت قضایی به شهر زابل اعزام و بیست و هشتم بهمن ماه موفق به دستگیری متهم شدند. متهم در همان تحقیقات اولیه صراحتا اظهارات شاهدان صحنه جنایت را تأیید و به ارتکاب جنایت اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: متهم با قرار بازداشت موقت، برای انجام تحقیقات و تکمیل پرونده در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

- - , .

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 170 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 22:27

در حادثه واژگونی سواری ام وی ام در خروجی شهر مهاباد ۳ پرستار کشته وزخمی شدند.

به گزارش خیرنگار ایران حادثه از مهاباد،ساعت ۳ بامداد امروز (جمعه)  در خروجی شهر مهاباد به طرف ارومیه یک دستگاه خودروی سواری ام وی ام که حامل ۳نفر از پرستاران شاغل در بیمارستانهای استان آذربایجان غربی بود از مسیر خارج و واژگون شد.

بنا براین گزارش، یک نفر از سرنشینان خودرو که آقا ۲۶ ساله بود جان خودرا در لحظه حادثه از دست داده و دو سرنشین دیگر مصدوم شدند که صدمات یکی از آنها شدید گزارش شده است.

علت حادثه خواب آلودگی و خستگی راننده گزارش شده است.

- - , .

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 156 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 21:17

به گزارش فارس، فردی در حین نصب داربست فلزی بنر تبلیغاتی یکی از کاندیداهای حوزه نمایندگی سنندج، دیواندره و کامیاران در محله اسلام‌آباد (تقتقان) سنندج دچار برق‌گرفتگی و مرگ وی شد.

موحد امان‌اللهی رئیس ستاد انتخابات شهرستان سنندج با تایید این موضوع، گفت: این فرد عصر امروز در حین نصب داربست فلزی بوده که میله فلزی به سیم‌های تیر برق برخورد می‌کند و موجب مرگ این شخص می‌شود.

- - , .

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 182 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 3:02

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از واژگونی اتوبوس در محور کاشان _ بادرود خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید محمد حسین مکی  گفت: عصر امروز در ساعت ۱۵:۳۰ یک دستگاه اتوبوس در جاده کاشان _ بادرود واژگون شد.

وی افزود: این اتوبوس حامل ده مسافر بود که تمامی مسافران از نواحی اندام ها و تنه مصدوم شدند.

مکی بیان داشت: بلافاصله پس از وقوع سانحه چهار کد(آمبولانس) عملیاتی اورژانس به همراه ۸ نفر از کارشناسان فوریت های پزشکی در صحنه حاضر شدند و پس از انجام اقدامات حیاتی و با ثبات سازی ، بیماران را تحت تدابیر پزشکی و بصورت ایمن به بیمارستان شهید بهشتی منتقل کردند .

این مقام مسؤل تصریح کرد: همچنین سه دستگاه آمبولانس از شرکت های همجوار نیز در انتقال مصدومین با حال عمومی بهتر با EOC دانشگاه همراهی کردند.

- - , .

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 152 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 2:00

سرهنگ جمشید باقری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پس از تماس یکی از شهروندان و ارائه گزارشی در مورد جسد رها شده در حاشیه روستای رسول آباد بهار عوامل انتظامی به محل حادثه عزیمت کردند.
وی اضافه کرد: طبق بررسی های صورت گرفته یک مرد حدود ۳۰ ساله طعمه حیوانات درنده شده بود بگونه ای که تنها بخشی از نیم تنه بدن این فرد باقی مانده بود.
وی اظهار کرد: با توجه به حساسییت موضوع و حضور بازپرس ویژه در محل حادثه، جسد این فرد به پزشکی قانونی شهرستان بهار برای بررسی بیشتر منتقل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بهار بیان کرد: در حالیکه اثری از صورت این فرد باقی نمانده است ، یک خانواده با استناد به لباس های جسد مدعی شد که فرد متوفی فرزندش است با این وجود تحقیقات برای بررسی صحت این موضوع ادامه دارد.
سرهنگ باقری درباره علت اصلی مرگ این فرد گفت: زمان و علت فوت این فرد هنوز مشخص نشده و کارشناسان در حال بررسی موضوع هستند و پس از تکمیل پرونده موضوع اطلاع رسانی می شود.
دو شهرستان رزن و بهار از سالهای گذشته تاکنون مکان حمله حیوانات درنده به گله گوسفندان و مردم بوده است بگونه ای که اوایل دهه ۹۰ حمله به کودکان در بهار خبرساز شد.
چند نفر از اهالی شهرستان رزن نیز از اوایل سال ۹۰ تاکنون مورد هجوم و حمله گرگ قرار گرفتند بگونه ای که مدیر حفاظت محیط زیست اقدام به برگزاری جلسه در بخشداری رزن و ارائه توصیه هایی به مسئولان بویژه دهیاران برای ایمن ماندن شهروندان بخصوص کوکان و افراد مسن از حمله گرگ ها کرد.
اواسط تیرماه سالجاری گرگ در سه نوبت وارد دو روستای تخت و ملابداغ از توابع بخش سردرود شهرستان رزن شده است.
در دو حادثه که در دو روز متوالی رخ داد گرگ از ناحیه گردن و صورت یک دختر و پسر حدود چهارساله را در روستاهای تخت و ملابداغ زخمی کرد که با حضور به موقع اعضای خانواده گرگ متواری شد.
همچنین در سانحه سوم که برای دومین بار در روستای ملابداغ رخ داد یک قلاده گرگ قصد حمله به یک پدر و فرزند را داشت که با هیاهو و حضور همسایه ها گرگ پا به فرار گذاشت.

- - , .

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 194 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 2:00

واژگونی پرایدمدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه از مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی سواری پراید در محور اسلام آباد غرب – کرند غرب خبر داد.

اکبر آزادی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در کیلومتر ۱۵ جاده اسلام آباد غرب – کرندغرب سبب مصدومیت ۵ نفر شد.

وی با اعلام اینکه مورد فوتی در حادثه مذکور گزارش نشده است، افزود: این سانحه در ساعت ۱۲:۵۰ روز پنجشنبه ۲۹ بهمن ماه رخ داد.

این مسئول در ادامه بیان کرد: ۴ مصدوم این سانحه باآمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام خمینی(ره) در شهرستان اسلام آباد غرب منتقل شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه بیان کرد: یک نفر از مصدومان این حادثه رانندگی با تاخیر و با وسیله نقلیه شخصی به بیمارستان انتقال یافت.

وی همچنین از مورد حادثه دیگری در محور کیلومتر ۵ جاده کنگاور  به اسد آباد خبر داد و گفت: برخورد یک دستگاه سواری ال۹۰ با تریلر سبب مصدومیت ۵ نفر شد.

آزادی در خصوص حادثه دوم گفت: این سانحه در ساعت  ۱۹:۸ امروز رخ داد و مورد فوتی نداشته است و مجروحان به بیمارستان شهید چمران کنگاور منتقل شدند.

وی در پایان خواستار پرهیز از اقدامات خطرآفرین در جاده‌ها به ویژه در مسیرهای دوطرفه شد و گفت: از عوامل مهم حادثه ساز در تصادفات رانندگی سبقت و سرعت غیرمجاز و نیز عدم استفاده از کمربند ایمنی است.

- - , .

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 285 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 2:00

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،صبج پنج شتبه در محور تهران_سمنان ده کیلومتری شهر لاسجرد یک دستگاه پژو پارس به علت عدم توجه به جلو دچار واژگونی شد

در این حادثه چهار نفر سرنشین خودرو مجروح شدند و به مراکز درمانی شهرستان سرخه منتقل شدند

- - , .

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 178 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 20:07

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی گفت:نبود کلاه ایمنی در موتورسوارن, عامل اصلی در بالا رفتن شدت صدمات موتورسوارن در حوادث ترافیکی است
دکتر رجائی گفت: بدنبال برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه نیسان در جاده عجبشیر-گنبرف , ساعت ۱۲:۱۰ ظهر امروز پنجشنبه مورخه ۱۳۹۴/۱۱/۲۹ , منجر به مصدومیت شدید یک جوان ۱۹ ساله شد.
وی ادامه داد: با اعلام این حادثه, پایگاه فوریتهای پزشکی عجبشیر بمحل حادثه اعزام و تکنسینهای اورژانس ۱۱۵ با بررسی وضعیت مصدوم , بالگرد اورژانس هوائی را بمحل خواستند.
دکتر رجائی گفت: تکنسینهای اورژانس ۱۱۵ , اقدامات اولیه را انجام و مصدوم رو به بیمارستان عجبشیر انتقال میدهند و همزمان بالگرد اورژانس هوائی بمحل اعزام و مصدوم را به بیمارستان امام رضا تبریز انتقال میدهد.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی گفت:در حوادث ترافیکی موتورسوارن, نبود کلاه ایمنی منجر به صدمات جبران ناپذیر میشود , که گاهی این صدمات معلولیتهای دائمی را بدنبال دارد.

- - , .

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 187 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 20:07

چند روز پیش دختر جوانی سراسیمه به پلیس مراجعه و از دو متجاوز شکایت کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، این دختر ٣٠ساله به ماموران گفت: «چند وقتی می‌شد که از طریق تلگرام با پسرجوانی آشنا شدم. او می‌گفت عاشقم شده و قصد ازدواج با من را دارد. برای همین کم‌کم به او علاقه‌مند شدم و با هم قرار ملاقات گذاشتیم.

بار اول با هم ملاقات کردیم و بعد از آن ارتباطمان بیشتر شد تا جایی که برای بار دوم با هم قرار ملاقات گذاشتیم اما این‌بار صادق حرکات و رفتار مرموزی داشت. مثل همیشه نبود و حرکات غیرعادی می‌کرد. ما با هم به رستوران رفتیم که متوجه شدم یک شیشه مشروب با خودش آورده است. او همانجا از من خواست که به خانه‌اش بروم. خیلی ترسیده بودم و مخالفت کردم ولی او ناگهان چاقویی از جیبش بیرون آورد و گفت: اگر همراهش نروم مرا به قتل می‌رساند.

سعی کردم مقاومت کنم ولی فایده‌ای نداشت. او مرا با زور به خانه‌شان برد. وقتی به آن‌جا رسیدیم، دیدم که یکی دیگر از دوستانش هم درخانه است. این دونفر مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند و بعد از آن در خیابان رهایم کردند.»

با اعلام این شکایت بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و تلاش در این رابطه آغاز شد. دختر جوان با راهنمایی‌هایش ماموران پلیس را به متهم اصلی این پرونده نزدیک کرد و درنهایت پسر ١٨ساله خیلی زود در دام پلیس گرفتار شد.

او بلافاصله تحت بازجویی قرار گرفت اما جرم خود را انکار کرد. پسرجوان درحالی‌ که به‌ شدت از دستگیری و اتهام خود شوکه شده بود، در بازجویی‌ها به ماموران پلیس گفت: «من با این دختر از طریق تلگرام آشنا شدم و مدتی با هم در ارتباط بودیم ولی این دختر اصرار داشت که با او ازدواج کنم، من هم که اصلا شرایط ازدواج را نداشتم، تصمیم گرفتم برای همیشه ارتباطم را با او قطع کنم ولی این دختر اصرار داشت که این ارتباط را تمام نکنیم تا این‌که من به‌طور کل او را از زندگی‌ام حذف کردم. برای همین تصور می‌کنم او برای انتقام دست به چنین کاری زده باشد.» با این اظهارات دخترجوان باز هم بر شکایت خود اصرار داشت.

او درمقابل قاضی سیفی بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران نیز بار دیگر شکایت خود را مطرح کرد و گفت که درمقابل گرفتن ٢٠‌میلیون تومان پول، از این شکایت صرف‌نظر می‌کند. این درحالی بود که پسرجوان همچنان اصرار بر بی‌گناهی خود داشت.

بنابراین قاضی سیفی دستور بررسی ازسوی پزشکی قانونی را صادر کرد تا این‌که درنهایت صبح دیروز این دخترجوان ناگهان شروع به اشک ریختن کرد و در مقابل بازپرس راز یک سناریوی ساختگی را مطرح کرد. او گفت: «من به دروغ چنین شکایتی را مطرح کردم. از آنجایی که عاشق صادق شده بودم و می‌خواستم با او ازدواج کنم، تصمیم گرفتم از این طریق او را مجبور به چنین کاری کنم.

صادق می‌خواست ارتباطش با من را قطع کند. هرچه گریه و التماس کردم، فایده‌ای نداشت. او اصرار بر پایان این رابطه داشت. برای همین من که دیگر راهی برای ازدواج با او نمی‌دیدم، تصمیم گرفتم به دروغ چنین شکایتی را مطرح کنم تا شاید صادق هم کوتاه بیاید و با من ازدواج کند. نمی‌دانستم که موضوع تا این‌جا پیش می‌رود و دست من رو می‌شود. الان هم از اینکار خیلی پشیمانم.»

بنابراین با این اظهارات عجیب دختر جوان، دستور آزادی متهم دستگیر شده، صادر شد اما قاضی سیفی نیز دخترجوان را به مدت ۴ساعت به خاطر فریب ماموران و شکایت دروغ، روانه بازداشتگاه کرد.

- - , .

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 174 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 17:56

سواری ماکسیما با بیش از ۱۰۰ میلیون ریال خلافی توسط ماموران پلیس راه استان در آزاد راه “تهران – قم” توقیف شد.

سرهنگ “حسن رضا میرزایی” رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی  غرب استان تهران در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: ظهر روز گذشته ماموران پلیس راه غرب استان تهران، هنگام کنترل وضعیت تردد خودروها در آزاد راه تهران – قم به یک دستگاه سواری ماکسیما مشکوک شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: پس از استعلام شماره پلاک خودرو مشخص شد، مبلغ خلافی این خودرو بیش از ۱۰ میلیون تومان است.

این مقام انتظامی ادامه داد: طبق قانون در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به ۱۰میلیون ریال برسد، پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام می کند و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، خودرو توقیف و از تردد آن جلوگیری می شود.

سرهنگ میرزایی گفت: ‌با استعلام صورت گرفته مشخص شد، خودرو مذکور دارای ۱۰۰ میلیون ریال خلافی بوده و این مقدار جریمه تاکنون پرداخت نشده است که به موجب قانون، خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد.#

- - , .

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 247 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 16:49

بی توجهی راننده این بار گران تمام شد؛

گروه استان ها- سمنان-رئیس پلیس راه استان از واژگونی سواری پژو در محور شاهرود-میامی خبر داد و افزود: راننده، خانمی ۳۴ ساله و تمامی سرنشینان خودرو در این حادثه جان باختند.

سرهنگ “حسن خسروجردی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: روزگذشته یک مورد سانحه رانندگی در محور شاهرود – میامی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام و گشت پلیس راه به محل اعزام شد.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ به رانندگی خانمی ۳۴ ساله و سرنشینی سه تن دیگر درکیلومتر ۳۳ لاین جنوبی این محور واژگون شد.

به گفته خسروجردی، متاسفانه راننده و  سرنشین جلوی خودرو که زنی ۵۰ ساله بود، به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و دو سرنشین زن دیگر نیز پس از انتقال به بیمارستان جان باختند.

وی علت این واژگونی را بی توجهی به جلو راننده خودرو اعلام و تصریح کرد: نبستن کمربند ایمنی از سوی راننده و سرنشینان خودرو عامل ایجاد صدمات بیشتر و فوت آنها بود.

رئیس پلیس راه استان سمنان، عمل به قوانین راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه های پلیس را ضامن رانندگی بی خطر سلامت هموطنان دانست در ادامه تاکید کرد: بستن کمر بندی ایمنی برای راننده و تمامی مسافران خودرو الزامی است.
انتهای خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

- - , .

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 288 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 16:49

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،رئیس پلیس فتا استان سمنان گفت: مزاحم ۸۶ ساله‌ای که با هویت ناشناس در شبکه اجتماعی تلگرام برای نوه جوان خود ایجاد مزاحمت می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ سید علی میراحمدی در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت بانوی جوان سمنانی مبنی بر اهانت و مزاحمت فردی ناشناس در تلگرام موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

میراحمدی افزود: در تحقیقات تخصصی پلیس هویت فرد مزاحم که مردی کهن‌سال بود، شناسایی شد.

وی افزود: با هماهنگی قاضی پرونده متهم ۸۶ ساله برای ارائه بازجویی‌های تکمیلی به اداره پلیس احضار شد.

به گفته این مقام انتظامی با حضور متهم و شناسایی کامل وی مشخص شد، پیرمرد مزاحم پدربزرگ شاکی بوده است.

رئیس پلیس فتای استان سمنان به اقرار صریح مزاحم تلگرامی در این پرونده اشاره و اضافه کرد: متهم انگیزه خود را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

سرهنگ میراحمدی به اشراف کامل پلیس بر فضای سایبر و شبکه‌های اجتماعی اشاره و به عموم شهروندان توصیه کرد: در صورت بروز هرگونه مشکل مشابه و ایجاد مزاحمت به پلیس فتا مراجعه کنید.

وی یادآور شد: این پرونده پس از تکمیل تحقیقات و به همراه متهم به دادسرا ارسال‌شده است.

منبع:تسنیم

- - , .

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 196 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 16:49

صبح امروز در آتش سوزی یک منزل مسکونی در خیابان شهید آوینی بیرجند ۵نفر دچار مسمومیت با دود و سوختگی استنشاقی شدند.

photo_2016-02-01_21-40-29

روابط عمومی مرکز اورژانس استان خراسان جنوبی اعلام کرد: ساعت ۸:۲۵ امروز (پنج شنبه) به دنبال اعلام آتش سوزی در ساختمان مسکونی در خیابان شهید آوینی خیابان نارون و درخواست اعزام آمبولانس توسط آتش نشانی بیرجند به سرعت ۳ دستگاه آمبولانس از پایگاهههای مختلف شهری به محل حادثه اعزام شدند.

مصطفی شاهین فر درادامه به خبرنگار ایران حادثه گفت: این حادثه که در آن ۲ واحد آپارتمانی از یک مجتمع مسکونی دچار حریق وسیع شده بود ۵ نفر از ساکنان دچار مسمومیت به دنبال استنشااق دود شده بودند که پس از نجات توسط آتش نشانان توسط ۳ آمبولانس اعزامی با حمایتهای درمانی و اکسیژن تراپی به بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند منتقل شدند.

علت حادثه توسط کارشناسان  آتش نشانی دردست ررسی است و متعاقباً اعلام خواهد شد.
**عکس تزیینی است.

- - , .

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 216 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 15:39

تحقیقات قضایی راز مرگ دختر جوانی را که به ضرب گلوله کشته شده و جسدش مقابل بیمارستانی در پایتخت رها شده بود فاش کرد. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این دختر هنگام فرار از دست پلیس هدف گلوله قرار گرفته است.

ساعت ۴بامداد یکشنبه مسئولان بیمارستانی در جنوب پایتخت با کلانتری ۱۳۰نازی‌آباد تماس گرفتند و خبر از مرگ دختری دادند که به این بیمارستان منتقل شده بود. دختر جوان را نیم ساعت قبل‌ از آن، رهگذران در کوچه‌ای در نزدیکی بیمارستان دیده بودند و تیم اورژانس او را به بیمارستان منتقل کرده بود. آنچه مرگ این دختر را مرموز کرده بود، اثر اصابت گلوله به بدن او بود،‌ گلوله‌ای که از کمر او وارد و از پهلویش خارج شده بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از روزنامه همشهری، با دستور قاضی ایلخانی، بازپرس دادسرای جنایی تهران، تحقیقات برای کشف راز مرگ دختر جوان آغاز شد. بررسی‌ها نشان می‌داد که دختر جوان حدودا ۲۲سال سن داشته و در جای دیگری کشته شده است. . در همین حال شاهدان گفتند که پسرجوانی را دیده‌اند که با رهاکردن این دختر مقابل بیمارستان ‌سراسیمه فرار کرده است. در ادامه هویت این دختر شناسایی و مشخص شد که در شب حادثه وی همراه پسری جوان سوار بر یک خودروی پراید هاچ بک بود. شب حادثه پراید هاچ‌بک در بزرگراه آزادگان بوده که مأموران گشت کلانتری عوارضی به سرنشینان آن مشکوک شده و دستور ایست داده بودند.

راننده پراید اما به دستور ایست توجه نکرده و به راه خود ادامه داده است. مأموران در چنین شرایطی اقدام به تیراندازی کرده بودند و طبق اطلاعات به‌دست آمده، آنها در حدود ۱۰تیر شلیک کردند که احتمالا یکی از همین گلوله‌ها به کمر دختر جوان برخورد کرده و باعث مرگش شده است. پس از آن نیز راننده که موفق به فرار از دست پلیس شده بود، پیکر نیمه‌جان دختر را حوالی بیمارستانی رها کرده و پا به فرار گذاشته است. تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد و قاضی جنایی دستور داده است تا از مأموران پلیس درباره این شلیک مرگبار تحقیق شود.

ارسال به فیسبوک

- - , .

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 177 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 4:13

مرکزهدایت عملیات بحران دانشگاه جندی شاپور اهواز(EOC) از مرگ یک نفر و مصدومیت ۷ نفر طی ۲ حادثه رانندگی امشب خبر داد.

photo_2015-12-18_17-24-48

مسؤول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی خوزستان اعلام کرد: ساعت ۲۱:۱۰ امشب(چهارشنبه) یک مورد حادثه رانندگی مابین وانت پیکان و پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۶۵ محور رامهرمز- بهبهان (شهرک حر) به مرکز پیام ۱۱۵ اورزانس اهواز اعلام شد. بلافاصله دودستگاه آمبولانس از پایگاههای اورژانس نزدیک به محل حادثه برای امدادرسانی به مصدومان این تصادف اعزام شدند.

رضارفیعی در ادامه به خبرنگار ایران حادثه گفت: این حادثه یک کشته و ۳مجروح داشت که بعد از انجام مراقبتهای اولیه و انجام اقداات لازم توسط آمبولانسهای اعزامی به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی همچنین در ادامه از حادثه تصادف دیگری در ساعت ۲۲:۰۰  خبر داد و گفت: در این حادثه که در آن یک سواری پژو و یک دستگاه تریلی در ورودی سوسنگرد به سمت بستان با هم تصادف کردند و در این حادثه ۴سرنشین پژو دچار آسیب شدند. که با اعزام دو تیم از فوریتهای پزشکی به بیمارستان منتتقل شدند.

- - , .

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 215 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 4:13